maandag 13 augustus 2012

Goede voornemens beginnen NU

Jaja, mijn goede voornemens... In schooljarentermen hebben we zojuist Oud en Nieuw gevierd. Het oude jaar afgesloten, en het nieuwe jaar staat voor de deur. En daar horen wat mij betreft goede voornemens bij.

Ik heb 4 verschillende klassen. VWO 2, 3, 4 en Havo 3. Het boek voor VWO vier is al behoorlijk pittig! Leuk om al die kennis weer op te halen. Het is 16 jaar geleden dat ik mijn master haalde, dus ik wil hier goed tijd aan besteden.

Dus heb ik het jaar verdeeld in de periodes tussen de vakanties. En ik ga de leerstof indelen in die periodes. Er zitten 7 weken tussen de zomervakantie en de herfstvakantie, 9 weken tussen herfst en kerst, 6 tussen kerst en voorjaarsvakantie, 9 tussen voorjaarsvakantie en meivakantie, en dan 10 weken tot de zomer.

Dan daarna de stof voor de komende 7 weken, tot de herfstvakantie, eens goed bestuderen. Zodat ik zelf goed voorbereid ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten