vrijdag 2 november 2012

Positieve beoordeling

Vandaag kreeg ik iemand in de klas die mijn lesgevende kwaliteiten kwam beoordelen. Leuk om zo'n ervaren iemand er bij te hebben.

De klas werkte goed mee, daar was ik blij mee! Want ik heb dan ook weer een positieve beoordeling nodig voor het behoud van de zij instroom subsidie. De beoordelaar was overwegend positief gelukkig!

Wel kreeg ik wat tips van haar:
  • als je om stilte vraagt, zorg dan dat het ook echt stil is. Wacht desnoods. Dan creeer je voldoende rust voor je boodschap en dan dringt het tot iedereen door.
  • Schrijf op het bord wat je wilt zeggen, dat richt de aandacht en is een extra ondersteuning voor je verhaal.
  • Cluster je uitleg wat meer; anders moet je het vaak stil maken. Je legt goed uit, maar zorg dan ook dat je alles meeneemt.
Tips waar ik wat mee kan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten